{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا سفیدی رو ول کردی از سیاهی خلق کردی

؟🖤
دیدگاه ها (۰)

تو دوست ساده نبودی :)

حالم خوب نیس:)

قلب منه ولی برای تو میزنه❤️‍🩹

همه چی خراب شده :)

.'›𖧧. نه با سیاهی ها نامید شو🖤نه با سفیدی ها دلخوش🤍ترکیب جفت...

چرا ما رو ول کردی تانی😭😭#پست_قدیمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط