{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا آهنگا خیلی بهتر هستن...🖤

واقعا آهنگا خیلی بهتر هستن...🖤
دیدگاه ها (۶)

یه رفیق دارم که از کجا بگم دیوونه ، عصبانی ، خوشکل ، حسودددد...

بگید ببینم ازم چی میخواستین😅😁😈

درسته گذشته ام رو نمیتونم عوض کنم اما به جای حسرت خوردن ازش ...

این بدترین مرگ دنیاست...🖤🥀

عکس دومی با کدوم از اهنگا بهتر شده ؟🎀🤓

دوستی های سه نفره خیلی بهتر از ۴ تایی یا ۲ تایی هستن 💛🧡❤️

واقعا خیلی بهتر میشه🥲🙃لایک و فالو یادت نرهᰔ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط