{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه رفیق دارم که از کجا بگم دیوونه ، عصبانی ، خوشکل ، حسود

یه رفیق دارم که از کجا بگم دیوونه ، عصبانی ، خوشکل ، حسودددد ، شکمو و جیگر همه دنیامه و عشقمه اینقدر همو دوست داریم که به همدیگه میگیم زن و شوهر😅😅😅😅 همیشه کنارم بوده بهترین آجی دنیاست...
عاشقتم آجی نوژا ❤❤❤❤❤
@satya.a
دیدگاه ها (۷)

بگید ببینم ازم چی میخواستین😅😁😈

🤙😏😒

واقعا آهنگا خیلی بهتر هستن...🖤

درسته گذشته ام رو نمیتونم عوض کنم اما به جای حسرت خوردن ازش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط