{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو هیچوقت نمیتونی بفهمی نبودنت چجور دردیه:)

تو هیچوقت نمیتونی بفهمی نبودنت چجور دردیه:)
دیدگاه ها (۰)

حالا که‌میروی...

همونی که دلیل گریه هامون شد...

مخاطب خاصم

•• جالبه چقدر شبیه من شدی😊••

‌  ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌             ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌   𝓡𝚎𝖾ꨲ𝗅𝗌‌ ...

خداحافظی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط