{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به این آدما خود شیرین یا باهوش نمیگن.

به این آدما خود شیرین یا باهوش نمیگن.
میگن:لاشی
دیدگاه ها (۰)

بفرما دم در بده😂😂

🌚👸

چشام اونو دید دادم بهش گل میخک🌺

0 بخشنده باش نه گیرنده 0

به اینا نمیگن جنگ، به اونا میگن جنگ

اونهایی برگشتن این موشلوی هستن گاون اینو ما ایرانی ها نمیگن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط