لایو ویورس جونگکوک!🔥
لایو ویورس جونگکوک!🔥
فکرکنم خيلى استرس داشتم موقع اجرا لیریک رو فراموش کردم و خراب کردم. باید بعد I see the ashes falling in the window ميگفتم There’s someone in the mirror that you don’t know اما یهویی ازش رد شدم everything was all wrong بهخاطر همین از آرمیها و یونگی هیونگ عذر ميخوام. آه واقعاً پشیمونم آههه
#WEVERSE
فکرکنم خيلى استرس داشتم موقع اجرا لیریک رو فراموش کردم و خراب کردم. باید بعد I see the ashes falling in the window ميگفتم There’s someone in the mirror that you don’t know اما یهویی ازش رد شدم everything was all wrong بهخاطر همین از آرمیها و یونگی هیونگ عذر ميخوام. آه واقعاً پشیمونم آههه
#WEVERSE
- ۴.۱k
- ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط