{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی یکی اینجوری نگاه میکنه . دلم میریزه

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه ؟؟
دیدگاه ها (۰)

متاسفانه.

و هر وقت بدی کردیم بدی دیدیم

دوست پسر . همه فک نکنم

سعی کن خودت باشی . خود خود واقعیت

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

چی بگم والا

وقتی هریپاتر و نارنیا فنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط