{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سعی کن خودت باشی . خود خود واقعیت

لایک فالو فراموش نشه . یه کامنتمون نشه ؟؟
دیدگاه ها (۰)

دوست پسر . همه فک نکنم

وقتی یکی اینجوری نگاه میکنه . دلم میریزه

یاد اون رفیقم افتادم که ویدئو رو قراره ببینه

کاش همیشه بارون بیاد.کاشششش

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

کاش توی یه همچین رویایی بودم(نارنیا و ارباب حلقه ها)

چرا این وسایل آنقدر خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط