{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جالبه که خودم خود قدیممو مسخره میکنم خب هرکس جای من بود خ

جالبه که خودم خود قدیممو مسخره میکنم خب هرکس جای من بود خود گذشته شو مسخره میکرد🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۵)

آخه چرااا😂😂😂

من با این آهنگ تو دوران سم بودنم خاطره داره😂😂😂

چسی چسی چسی والله بچه بودم چه چس کلاسی میومدم😂😂😂

عکس چند سال پیشمه خوشمل شدم🥹

هرکس بهم دست بزنه نمی‌گم ددیم بیاد خودم دستشو قلم میکنم

سوال پست : بهترین سریالی که دیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط