{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چرااا😂😂😂

آخه چرااا😂😂😂
دیدگاه ها (۲)

من با این آهنگ تو دوران سم بودنم خاطره داره😂😂😂

اینجاش که گفتم یه پسر بیاد بگه چقد خوشگلی من میگم قرص زشتی ر...

جالبه که خودم خود قدیممو مسخره میکنم خب هرکس جای من بود خود ...

چسی چسی چسی والله بچه بودم چه چس کلاسی میومدم😂😂😂

اخه چرا یکی به من بگه چرااا😂😂😂

چرا اخه چرااا اقا باشه اصن من بد😂💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط