{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خانم دخترای عزیزدلیل گواهینامه موتوربه شما نمیدهند

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

فک کنم مدرسه ماایرانیها بهترینند

به نظرشما به (ک)چمیگن توحروف الفبا

به نظرشماچرااین همه تبعیض وحق کشی میشه درحق مامردا

دوتوصیه من به شما متاهلین عزیزوگرفتار

دخترای بارسایی یا دخترای رئالی؟

صاحبان قلب من کسی رو را نمیدهند داخل قلب من برا شما چی

به شخصه صلاح ننیدونم نامی گواهینامه داشته باشه😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط