{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت به این زمونه

لعنت به این زمونه
دیدگاه ها (۱)

هیچی قشنگ نیست حتی زندگی

فقط به حال خودم گریه میکنم

من که هیچ کسو ندارم ولی خدا هست

بی خیال این زمونه

زن زیبا بود در این زمونه بلا....🎀برای اصکی رفتن حتما اجازه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط