{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط به حال خودم گریه میکنم

فقط به حال خودم گریه میکنم
دیدگاه ها (۱)

لعنت به این زمونه

من که هیچ کسو ندارم ولی خدا هست

چون من بیکس هستم هیچ کس نگران من نیست

♡♡♡♡

بچه ها جدی دارم گریه میکنممی‌خوام برم ادیت بزنم خودم با ماما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط