{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


توی یه شبِ دلگیر، هیچی بیشتر از خوندن یه کتابِ خوب آدمو آروم نمی ‌کنه، نه تماشای فیلم و نه گوش دادن به موسیقی. بخوابی و بخونی و بیخیال عالم و آدم و دنیا بشی!

👤 #ماریو_بارگاس
دیدگاه ها (۴)

جوری که نیاز دارم باهام رفتار بشه🥲

#معرفی_کتاب کتاب دلدار و دلباخته ژرژ ساند در واقع شرح مناسبا...

عالی 👌🏻

سناریو سانزو پارت ۱

تولد بعضی آدما فقط یه روز توی تقویم نیست.یه یادآوریه؛ یادآور...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط