{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه قسمتی از قلبمهمیشه منتظر برگشتنت میمونه... TAHA_^

میگفت:فقط مرگ میتونه مارو از هم جدا کنه! -ینی الان ما مُردیم؟:)️
دیدگاه ها (۰)

TAHA^_

تا حد مرگ تا وقتی خون تو رگام جریان داره تاوقتی که نفس میکشم...

taha-,دلم تنگه برات کجای بینی تنهام کسیو ندارم

همه بگیننن عااا منتظرتونم عشق های من

خاطرات تاراس p¹

#روایت_جنگ 🇮🇷 |﷽دوتا سلاح بچه شیعه ها بکاء دعادوتا سلاح سری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط