{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقتم،،،لیوه حسوآووم نکو😊

عاشقتم،،،لیوه حسوآووم نکو😊
عاشقتم دیونه حسابم نکن😊
دیدگاه ها (۰)

من چنان درد کشیدم،،که خدا هم بهم ریخت 🥺🖤

#استوری

ما هم روزگاری داشتیم...💔🙂

کاش تموم شه این قهرا ...!🌱بی آشتی 🥀

به اندازه دیوارای 😍👻دیونه خونه 🤪دیونه وار عاشقتم ❤دیونه👻

حسابم به چخ رفت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط