{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه یه زمانی خواهرمو نصیحت میکردم میگفتم تو ساده ای زود به

هه یه زمانی خواهرمو نصیحت میکردم میگفتم تو ساده ای زود به همه اعتماد میکنی حواست به خودت باشه ولی الان دیدم خودمم سادم زود به همه اعتماد کردم نباید به کسی اعتماد میکردم .
آدما مزخرفن براشون مهم نیست که یه نفر یه زمانی بهشون اعتماد داشه و کاری میکنن که دیگه بهشون اعتماد نداشته باشیم و بعد اینکه بهشون اعتماد نداشتیم و چیزی بهشون نمیگیم میگن من با تو خوب رفتار میکردم ولی تو نه 😏💔
خیلی جالبه
دیدگاه ها (۲)

پارت 143

love in the dark②③چند ساعت بعدخونه بودم تو فکر یعنی چی میخوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط