{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط حالت خوب باشه کافیه....

دیدگاه ها (۰)

اینروزا میگذره ولی خبیادمون میمونه همه چیو !

ولی ای کاش هر جور باهاتون بودم واسه منم همینجوری بودین

حال تو که خوب باشه تو حال منم تر نمیزنی...همیشه حالت خوب باش...

من هر روز بهت فکر میکنمو امید وارم حالت خوب باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط