{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای جان....یا خدای بزرگ

😍😍😍🙏🙏🙏🙏🙏🥰🥰🥰
دیدگاه ها (۴)

مهربان باشیم با هم

ای جان... چقدر مهربون

چقدر مهربون

اون موقع اگه هیچی نبود...ولی دلامون شاد

ای روی تو مرآت خدای تو علی جانای ذکـر خداونـد ثنـای تو علی ج...

یا خدای بزرگ 🙏🙏

گیو به رحمت خدای بزرگ مهربان-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط