{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا ی لحظه وایسا

آقا ی لحظه وایسا
اگه اون دستی که ساعت داره فیلم میگیره پس اول فیلم همون دست ساعت داره چجوری یقشو درست کرد مگه فیلم نمیگرفت؟؟😐
دیدگاه ها (۸)

دارک شد که

خواهر ندارم

خب راس میگن دیگهه😑😂

فعلا که باید از قیافه ی شما ترسید😏

هه هیشکی مثل لیسا نیستوایسا مگه تو بانو لیسو رو نمیشناسی؟،نه...

گاهی فکر میکنم اگه میتونستم یک مدت طولانی به خواب هایم پناه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط