{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه بابا من که حسود نیستم ....

🔪🔪🔪
دیدگاه ها (۱)

اهمیت ؟ نه اصلا 😭😭😭😭

ولی رفاقت این دوتا ...

واقعا عاشقشم ، این پسر ذاتن موده ...

پس تو هم میتونی ...

نه بابا من که حسود نیستم ..همچنان من :

من حسود نیستم!!!

من حسود نیستم 🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط