{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و چه زود بزرگ شدیم🖤

و چه زود بزرگ شدیم🖤
دیدگاه ها (۰)

ما اسباب بازی داشتیم کسیو نداشتیم که با همون اسباب بازیه باز...

ما الان دیگه ارزومون خاطراتمونه 🙃

ما که سیگار بودیم تو نباش:)

تازه میگم خوب شد گزشت🖤

از بازی کردن مار پله در نوکیا تا سر کله زدن با مار های واقعی...

اینجوری بزرگ شدیم

بزرگ شدیم🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط