{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما الان دیگه ارزومون خاطراتمونه 🙃

ما الان دیگه ارزومون خاطراتمونه 🙃
دیدگاه ها (۰)

بی جنبم اگه خبری نیست بو تو کوچه بمبست :/

ما با تنهایوم بیشتر خوشین

ما اسباب بازی داشتیم کسیو نداشتیم که با همون اسباب بازیه باز...

و چه زود بزرگ شدیم🖤

ماه هیچ موقع به ارزومون نرسیدیم🥺🥀

می‌دونی همه چیز تصادفی شروع شدولی الان من بدون تو نمیتونم زن...

الان دیگه نه......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط