{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با بعضی ها نباید خودت باشی باید خودش باشی...

دیدگاه ها (۰)

میکس غمگین

کلیپ غمگین

فقط کسایی که داداش غیرتی دارن میفهمن که من چی میگم

بیچاره قلبمون که درشو به روی همه باز میکنه :(

گاهی فقط باید آرام باشی…بدون قضاوت، بدون عجله، بدون دلیل.زند...

فقط باید خودت باشی نه؟🪐❣️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط