{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو امیدی برای زندگی کردنی..

آیا همچین کسیو دارین تو زندگیتون؟
دیدگاه ها (۷)

تو بودی برام متفاوت..

ما تا همیشه باهمیم......

خیلی وقته مردم مامان

خیلی سخت گذشت..

اگه تو زندگیتون همچین رفیقی داری بفرست براش #رفیق#کلیپ_خنده_...

بچه ها یکیو میخوام تو نوشتن سناریو هام بهم کمک کنعکسی هست؟کس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط