{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌ ‍خورشید را در آسمان را میبینۍ ؟

‌ ‍خورشید را در آسمان را میبینۍ ؟
‍درخشش لبخند تو ، بسي‌‍ار روش꯭ن تر از آن است .





فکر میکنی برای توی اسکل نوشتم؟ خب گوه خوردی
مال این زیباست
@maahes_entp
دیدگاه ها (۲۳)

اؤ ك‌آمل تࢪیں ڡࢪد دنیآ سٮ... ❕

محمدی فداتشم>>>>>

فکࢪ نمیڪنم صمیمے شدن ایده ے جآلبی باشه‍

‹ قصد اقامت ابد دارد این غروب،از شهر بۍ‌طلوع تبهکار خسته‌ام!...

کپشن

خو گوه خوردی شکر خوردی گفتی👆قلب بالا قرمز میکنی پیشی کوچولو🐈...

ریل ترین رزی بانو اِما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط