{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا روز تولدت شد روز رفتنت 🥲😭💔

چرا روز تولدت شد روز رفتنت 🥲😭💔
دیدگاه ها (۰)

دوروک آتاکول برای همیشه آفلاین شد 🥲

🤣🤣🤣🥹

🤣🤣

🥹

چهل روز از رفتنت گذشت😭🖤🥀

_ بعد از ۱۰۹ روز ؛ هنوز رفتنت باورم نشده 💔😔#شهید_سید_علی_حسی...

"دلتنگی، جوانه بودبعد از رفتنت حالا زیر سایه‌اش، چای می‌خورم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط