{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا خیلی خیلی چیز قشنگی گفت🔥

واقعا خیلی خیلی چیز قشنگی گفت🔥
دیدگاه ها (۰)

جان گرین درباره درونگرا ها خیلی قشنگ میگه:<<همیشه افراد ساکت...

گاه آنچه مصیبتی بزرگ به نظر میرسدبه عظیم ترین خیروصلاح زندگی...

همین که خودتیبه اندازه کافی قشنگه... 🍓🌠

🦋🌞

واقعا وایب خیلی قشنگی میده🥰

واقعا شیراز جای قشنگی هستش 🤙🏻😄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط