{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#هیچکس

#هیچکس
اون هیولای تو منو بیدار نکنه که از خدا می‌خوام هیچوقت قیام نکنه اگه قیام کنه خون میپاشه رو در و دیوار مردم
دیدگاه ها (۱۸)

کم کم میخوام آف بزنم به مدت خیلی کوتاه:)

پارت هفتمبعد مدت ها این داداشمون رو آوردیم

حالم:

اما تو باز من رو بردی:)

کسی منو نمی‌فهمه.و هیچوقت هیچکس قرار نیست درک کنه. که چی تو ...

و اگه من دموگورگن رو ببینم تو هیچوقت منو نمیبینی!

گفتید فقط یه نفر تو شعام مخالف بوده؟! خدا اون یه نفر رو حفظ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط