{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی تو قلبم نمیتونه جای ماشینو بگیره

🔥✨
دیدگاه ها (۲)

دازای

این بنده هستم یه INTP بیکار و همیشه خسته از همه چیز

وانیتاس

خادم سیاه

تو زندگیم هیچی قرار نیس جای این رو بگیره!!!#بایلو#ائوری_پنگ༻...

بعضی‌ وقت‌ها دوست دارم کلا ساکت بمونم و هیچی نگم ، چون هیچ ک...

هیچی نمی تونه جای پلاسیم اصلی رو بگیره ولی اینم خوبه🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط