عهه تونستممم بزارمم پشمام
عهه تونستممم بزارمم پشمام
چطورینن خوشگلاااا
دلم براتون تنگ شده بود
با اینگه حس میکنم دارم با دیوار حرف میزنم و هیشکی اینجا میست ولی خببب
اگه منو یادتون بیاین حرف بزنیم اگه نیستم اشکال نداره دوستمیشیم🤓☝️
اره دیگه خلاصه بیاین بگین چیکارا کردین این چند وقت به هم بخندیم 👅🥀
چطورینن خوشگلاااا
دلم براتون تنگ شده بود
با اینگه حس میکنم دارم با دیوار حرف میزنم و هیشکی اینجا میست ولی خببب
اگه منو یادتون بیاین حرف بزنیم اگه نیستم اشکال نداره دوستمیشیم🤓☝️
اره دیگه خلاصه بیاین بگین چیکارا کردین این چند وقت به هم بخندیم 👅🥀
- ۶۷۲
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط