{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عهه تونستممم بزارمم پشمام

عهه تونستممم بزارمم پشمام
چطورینن خوشگلاااا
دلم براتون تنگ شده بود
با اینگه حس میکنم دارم با دیوار حرف میزنم و هیشکی اینجا میست ولی خببب
اگه منو یادتون بیاین حرف بزنیم اگه نیستم اشکال نداره دوستمیشیم🤓☝️
اره دیگه خلاصه بیاین بگین چیکارا کردین این چند وقت به هم بخندیم 👅🥀
دیدگاه ها (۰)

خوثگل ثد؟👺🥀

ثوهر اولم(ببخشیدا 😍🥀)

*z*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط