{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه سختی و تنگنا بد نیست ...

همیشه سختی و تنگنا بد نیست ...
بلکه گاهی باعث رشد هم می‌شود! 🌱
دیدگاه ها (۵)

پشیمون میکنم خیلیا رو ..... :)🤙

🖤

گاهی گذشت میکنم و‌گاهی گذر ...کاش فرق این دو را بدونند!

😊

جلوتر از امام ایستادن همیشه بد نیستگاهی باید جلوتر بایستی تا...

حق‌‌الناس همیشه که پول نیست…گاهی…

از دست دادن همیشه بد نیست ولی یه وقتایی از دست دادن یه نفر ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط