اما وایب این صدا انگار از بهشت اومده
اما وایب این صدا انگار از بهشت اومده
اما توی صداش غم دیده میشه
به عنوان یه تتلیتی که ۸سال شاهد و حاضر این صدا بودم خوشحالم که سلطان رپ رو انتخاب کردم و ازش الگو برداری کردم حتی اگه به عقب برگردم بازم تتلو رو انتخاب میکنم من بازم واقعیتارو انتخاب میکنم من بازم تو همه جا راست میگم رک هستم حتی اگه به ضررم باشه چیزی بود که تتلوبه من یاد داد من خیلی چیزا ازش یاد گرفتم
تتلو فقط واقعیتارو گفت اما نمیدونم چرا باید تو زندان باشه مگه گفتن واقعیتا جرمه😂 کسی که با وجود اون همه اذیت کردن برگشت به کشور خودش الان چرا باید اینجوری رفتار بشه باهاش چرا باید یه نخبه موسیقی توی زندان باشه
به امید آزادی این هنرمند و دیدن کنسرتش توی آزادی
تتلیتیا صدای تتلو باشیم
#نه _به اعدام_تتلو
اما توی صداش غم دیده میشه
به عنوان یه تتلیتی که ۸سال شاهد و حاضر این صدا بودم خوشحالم که سلطان رپ رو انتخاب کردم و ازش الگو برداری کردم حتی اگه به عقب برگردم بازم تتلو رو انتخاب میکنم من بازم واقعیتارو انتخاب میکنم من بازم تو همه جا راست میگم رک هستم حتی اگه به ضررم باشه چیزی بود که تتلوبه من یاد داد من خیلی چیزا ازش یاد گرفتم
تتلو فقط واقعیتارو گفت اما نمیدونم چرا باید تو زندان باشه مگه گفتن واقعیتا جرمه😂 کسی که با وجود اون همه اذیت کردن برگشت به کشور خودش الان چرا باید اینجوری رفتار بشه باهاش چرا باید یه نخبه موسیقی توی زندان باشه
به امید آزادی این هنرمند و دیدن کنسرتش توی آزادی
تتلیتیا صدای تتلو باشیم
#نه _به اعدام_تتلو
- ۳.۵k
- ۰۴ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط