{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخرش و دوست داشتم🥺💕

آخرش و دوست داشتم🥺💕
دیدگاه ها (۴)

چه اتفاقی افتاد😳

تنها مونده بود تو بارون و همه بهش ظلم میکردن تا...🥺🥲

بچه‌ی بدجنس زن باباش انداختش تو دریا😐

چه آقا سگه مهربون از آب دراومد😭

دوست داشتم💘

اره دوست داشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط