{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها مونده بود تو بارون و همه بهش ظلم میکردن تا...🥺🥲

تنها مونده بود تو بارون و همه بهش ظلم میکردن تا...🥺🥲
دیدگاه ها (۵)

خدا مرگم نده گربه چیکار کردیی🤣

کف دستتون اینجوری پر باشه الهی☺️❤️🍃

چه اتفاقی افتاد😳

آخرش و دوست داشتم🥺💕

من خودم تهرانم...دوستم تو تبریز...بهش گفتم داره بارون میاد ا...

سخن بزرگان 😎فکر کنم با این روال تتلو خدا میشه خیلی بهش ظلم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط