{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با اختلاف زیاد میتونم بگم که این آرامش بخش ترین آهنگی که

با اختلاف زیاد میتونم بگم که این آرامش بخش ترین آهنگی که یه ادم میتونه بشنوه و دست از سرش بر نداره
" راستش ادیت خودمه ، خیلی بده میدونم ، جا داشت که بهتر بشه 🥲 "
دیدگاه ها (۱)

بیاین یه بازی کنیم اولین که اسم اهنگ اخرین پستم رو بگه برند...

تا وقتی بمیمر عاشقشون میمونم

گادکوک

این شما و این رادوین اسم:رادوین فامیل:دزموند سن:۱۶خواهر/براد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط