{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جَهانِ مَنْ اَز گریه‌اَت خیسِ بارانْ...

جَهانِ مَنْ اَز گریه‌اَت خیسِ بارانْ...
تو‌ با سَقفِ کاشانه‌ی مَنْ چه کردی :)
دیدگاه ها (۲)

💔

#اعتماد ❌

میخواستم جزیرهٔ دلـــم را براے آمدنــت چراغــانے کنم اما.......

الهی که این بعضیا از زندگیمون ریشه کن بشن 😤😤صبحتون سرشار از ...

نجات من پارت ۱

وقتی با هم دعوا میکنید...pآخر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط