{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:...« تو دلیل تپش قلب منی امام رضا »...:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
انتظار از کسی ندارم ، یک نگاه خدا برایم کافی ست ۰
دیدگاه ها (۶)

« انتظار از کسی ندارم یک نگاه خدا وند برایم کافی ست »

ما بی‌ تو خسته ایم مهدی جان تو بی ما .... چگونه ای !

:...« دلمان یک بغل سیر حرم می خواهد »...:

جهان بی شما شبیه خانه ی بی مادر است ، آشفته بی چاره دلتنگ دلتنگ ۰

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

برای هدایت و یاوری پروردگار ت کافی ست

هیئت منتقم الزهرا سلام الله علیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط