{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما بی‌ تو خسته ایم مهدی جان تو بی ما .... چگونه ای !

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
سلام بر کسی که در چشمانم تمام زندگی ست ؛
مهدی یعنی زندگی
دیدگاه ها (۵)

:...« هر طرفی رو کنم ، روی دلم سوی توست »...:

پروردگارا بر دلم آرامشی فرو ریز که هر آنچه مرا به درد می آورد را نادیده بگیرم ۰

« انتظار از کسی ندارم یک نگاه خدا وند برایم کافی ست »

:...« تو دلیل تپش قلب منی امام رضا »...:

::.««سلام بر شادی قلب مؤمنین »».::

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط