{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرسی که تحملم کردی:)))

مرسی که تحملم کردی:)))
دیدگاه ها (۲)

ادیت زدم؛)نظرت بآنو؟ایگ نکن زیبا🦋

ا‌𝅥گر ا‌𝅥یرا‌ںٰٰٖٖ‌ بجᩘز و𐨆‌‌‌یرا‌ن𐨆 س𐨆را‌𝅥 نیـ؁‌ـٹ مٰن𐨆 ا‌𝅥...

وقتی ظرفیت تحملم تموم‌ میشه :

ب شدت نیازمند ی نفرم ک اینجوری تحملم کنه"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط