{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم خوشه که اینجا دارم امام رضارو

😔😔
دیدگاه ها (۲)

دل من گرفته کاش یه کم بارون بباره

روحم بعد مرگم آواره ی توست

فدای آنکه گفت حسین و منی

دردای پنهونی رو امام رضا دوا می ده

مرسی که هستی

من دلم با بودنت خوشه...

سلام امام زمانم سلام مهدی جانم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط