{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من واقعا دلم برات تنگ شده....

من واقعا دلم برات تنگ شده....
ولی کاش هیچوقت اینجوری نمیشد
شی اونم تنها موند
ادیت خودمه خوبه؟
#قهرمان ضعیف کلاس
دیدگاه ها (۲۱)

بجای من...قهرمان ضعیف کلاس 😭ادیت خودمه خوبه ؟

✨✨🌟🛐پروفمو عوض کردم قشنگهههه؟؟؟

ووششش خداااااابخورمششش😭😭🛐🛐🛐🛐چقدر هات و کیوتهه😅😅

ادیت خودمه خوبه ؟؟؟البته از درون قلبش گرم بودد😭🛐🛐

دل من تنگ برای...ادیت خودمه خوبه ؟؟؟؟قهرمان ضعیف کلاس ✨🛐

ولی وایب شی اون 😭🛐✨💜 ادیت خودمه خوبه قهرمان ضعیف کلاس 😭😭🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط