{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:...« عرض ادب به شاه خراسان ، سلام امام رضا »...:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
مهدی جان مراقب خودت باش ، از خدا فقط تو تنها مانده ای ۰
اللهم عجل لولیک الفرج
دیدگاه ها (۵)

::..«« در گوشه ای زه صحن تو قلبم نشسته است »»..::

:..« و من می خوانم نام تو را و تو آرام کن قلب مرا »..:

«....« عشق یعنی ، خاطرات بی غبار »....»

:..« پریشان خاطریم .... اما توان ایستادن هست »..:

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط