{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:..« پریشان خاطریم .... اما توان ایستادن هست »..:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
ای تو امان هر بلا ، ما همه در پناه تو ۰
« اللهم عجل لولیک الفرج »
دیدگاه ها (۳)

«....« عشق یعنی ، خاطرات بی غبار »....»

:...« عرض ادب به شاه خراسان ، سلام امام رضا »...:

پروردگارا بر دلم آرامشی فرو ریز که هر آنچه مرا به درد می آورد را نادیده بگیرم ۰

:...« هر طرفی رو کنم ، روی دلم سوی توست »...:

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط