{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلامتی روز مردنم:))

به سلامتی روز مردنم:))
دیدگاه ها (۰)

اگه کسی بزاره که میدونم نمیزارن البته مهم نیست دیگه چون هیچو...

این اهنگو فقط ما دهه هشتادی ها میفهمیم

یکی از فکرای همیشگمیه

حرفاشو گوش بدید هم قشنگه هم حقیقت محضه

با هم مردنم یه نوع کار گروهیه؟

هعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط