{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهنگشو اگه می خواین دایرکت

خوشت اومد راس میگفت بکوب لایکو و فالو فراموش نشه
دیدگاه ها (۱)

هی....

هی روزگار...

داستان امروز :(

ای کاش...

ناروتو الان ناروتو قبلاً.]اگه خوشت اومد لایک👍 و فالو فراموش ...

از دست دادن....

کوکی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط