{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط مجریه 😂😂

فقط مجریه 😂😂
دیدگاه ها (۶)

فقط اونجایی که یادش میره با لهجه اصفهانی میگه بوگو 😅

خیلی خوبه 🤣🤣🤣🤣

عقابا وقتی میفهمن آدما بهشون میگن تنها.. 🤣

وقتی هزاربار با خودت تمرین میکنی ک رفتی سفارش بدی سوتی ندی و...

فاز سوم جنگ اقتصادی است

نوبت قوه مجریه و قضائیه است که پای لانچر بنشینند..✌🏼🇮🇷🇮🇷

🔴 فاز سوم جنگ، جنگ اقتصادی قوه مجریه و قضائیه باید پشت لانچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط