{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی برای دیدنت بیقرارم کی میبینمت....💞💞

خیلی برای دیدنت بیقرارم کی میبینمت....💞💞
دیدگاه ها (۰)

خدایاااااااا چراااااااااا.....چرا قسمتم نبودی فرهاد

سلامتی اونهای که ما دیونه شونیم اما اونها خبر ندارن که چقدر ...

دوروست میخندم اما تمام درد هام پشت لبخند پنهانه):

این درد هام کمه توهم اضافه شو🖤🖤فرهاد باشه

#بیقرارم

جانِ لحظه‌هایم دَر می‌رود،برای دوباره دیدنت...!

| پای قرار |

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط