به آدم های مظلوم میگن: پخمه
به آدم های مظلوم میگن: پخمه
به صبور میگن :بی بخار
به مهربون میگن:اسکل
و اینگونه گند میزنند
به انسانیت !
به صبور میگن :بی بخار
به مهربون میگن:اسکل
و اینگونه گند میزنند
به انسانیت !
- ۲۲۶
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط