{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از شوق داشتن حس کودک درونم گاهی می خواهم با یک دست گل یاس

از شوق داشتن حس کودک درونم گاهی می خواهم با یک دست گل یاس رازقی به دیدارت بیایم... به قلم انیس عزیزی
دیدگاه ها (۷)

حواسم به صدات بود...

عروس اقاقی ها عاشقانه های مثبت عشق(مصطفی، حسام)

فروغ ویک عالمه عاشقانه ها...

احساس می کنم خیلی دور رفتی و در درونم هنوز تو را صدا می زنم ...

کودک بودن

یک نفر دلتنگ است.یک نفر می بافد.یک نفر می شمرد.یک نفر می خوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط